Nejlepší referenci je pochvala od čtenářů

10.01.2013 09:45

Vážený pane šéfredaktore,

nechtěl jsem chválit časopis Alarm revue v novém provedení hned po obdržení prvního čísla na začátku letošního roku. Říkal jsem si, že musím počkat na několik dalších čísel, jestli vydržíte v dobře započaté práci. Musím říct, že žádné z letošních čísel mne nezklamalo, časopis je přehlednější, čtivější, zajímavější a v neposlední řadě s výbornou grafikou. Jediné co bych mohl vytknout, byly fotografie v prvním čísle s hasičem v nedostatečné výbavě při zásahu (tato fotografie by byla v pořádku, kdyby bylo u ní napsáno, tak se to dělat nemá), ale v dalších číslech již jsem podobnou chybu nenašel, a dokonce přibyla stránka s fotografiemi, kde hasiči chybují, což jsem velmi uvítal. Ovšem nejvíce bych chtěl pochválit reportáže přímo ze sborů. Nemají chybu a navíc se žádné jiné médium, publikující na úseku požární ochrany a hasičů, vůbec této části nevěnuje. Občas se sice objeví nějaký článek o oslavách či soutěžích, ale tím to končí a přitom mne jako řadového dobrovolného hasiče nejvíce zajímá, jaké mají moji kolegové problémy či co se jim povedlo. Proto vám za tyto reportáže velice děkuji.

V prvním čísle časopisu je s vámi rozhovor, kde říkáte, že jste dostal rok na to, abyste se pokusil postavit časopis na nohy. Jsem přesvědčen, že se vám to podařilo a přeji Vám, abyste od výkonného výboru SH ČMS dostal důvěru i do dalších let a mohl pokračovat v dobře započaté práci.

S přátelským pozdravem,

Miloš Kratěna, jednatel okrsku Nové Město nad Metují.